poniedziałek, 16 sierpnia 2010

I Metamorfoza Special - LadyLaurenxP

Oto I Metamorfoza Special!

Makijaż:

(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)


Ubranie:

(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)


1. Odnośnie makijażu to najgorzej nie było. Jednakże uznałam, że lepiej będziesz wyglądać w nieco krótszych włosach. Zmieniłam ci kształt ust. Uważam, że ładniej w nich wyglądasz, no i do tego jeszcze kolor szminki jest jasny, a w takich ci ładnie (kolorach jasnych). A co do dodatków, to nie jest powiedziane, że musisz je mieć. Ładnie wyglądasz też bez nich. A jeśli chodzi o oczy, to kredka też nie jest za bardzo potrzebna. Wystarczy ci tylko tusz do rzęs.
2. Ubranie Twoje było w miarę fajne, ale zaczęłaś zaśmiecać je dodatkami. Korale ostatecznie mogłyby być, ale już na obydwu rękach po dwie duże bransoletki?? To przesada. A tak ogólnie fajnie. Dobrze by było, gdybyś kupiła sobie jakieś jasne buty, bo zrobiłam metamorfozę, ale za bardzo mieszają ci się buty z rajstopami, które też są ciemne. Możesz kupić sobie jasne. Fajnie wyglądasz w luźnych ciuchach. Bardzo dobrze teraz wyglądasz. Jest cool! :)

A teraz apartament:



No wiesz. Ten pokój jest chyba najlepszy z tych co masz;) Pomimo, że dziecięcy pokój, ale jest super;)
Na czerwono zaznaczyłam te rzeczy, które są tu niepotrzebne. A w tym pokoju to: babka, przywieszki na oknie, balon za oknem. A tak to wszystko inne może tu być.

Kolejny pokój:


Nie jest tu źle, ale niestety jest mało rzeczy, a wiele rzeczy co tutaj się znajduję jest za to niepotrzebnych. Zaznaczyłam je czerwoną linią;) Przydałoby się tu sporo rzeczy kuchennych;) W kuchni nie jest potrzebny dwa razy ten sam kwiatek, szczególnie ten na ziemi;)

Następny pokój:




        Tutaj jest nawet, nawet... Ale trzeba trochę rzeczy usunąć, które zaznaczyłam na czerwono... ;) A pokój główny jest... sorry... cały do bani;;/ Szkoda. Trzeba wszystko stamtąd usunąć;) Sorry jeśli cię za b. objechałam;) Pa, pa;***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz